Eltört izzítógyertya kifúrás BMW típusokon (136 mm hosszúságúnál)
Eltört izzítógyertya kifúrást, bizony ám a BMW-t sem kerüli el. Ha Ön is sok BMW-t javít, gyakran tapasztalhatja, hogy már néhány éves (akár 2-3) korukban, az izzítógyertyák belegyógyulnak a hengerfejbe. Sőt, hogy fokozzuk az izgalmat nem csak belegyógyul, hanem bele is törik az izzítógyertya, de rendesen.
A beletörés az egy dolog. Óriási a tapasztalatunk bmw (újabb) típusainál az eltört izzítógyertya kifúrásában. De lehet ám egy nem várt bökkenő is, ami konstrukciós / tervezési hiba !
Milyen tervezési hibával találkozhatunk ezeknél az izzítógyertyáknál ?

A fenti képen az izzítógyertyák végeire fókuszáljon. A törött izzítógyertya kifúrás nem volt gond, és akkor jött a meglepetés, hogy a végei is elvoltak már töredezve, amik a hengerbe kötnek ki. De ezek vagy már régóta beestek és szétporladtak sok hónappal ezelőtt, vagy a kiszedéskor estek bele. Ezt senki nem tudja. Hangsúlyozzuk: NEM a mi hibánk !
Az elmúlt évek alatt már többször tapasztaltunk ilyen jellegű plusz meglepetést a törött izzítógyertya kifúrás után.
Tudni illik, az izzítógyertya gyártója ennél a típusnál (is), újított. A régi jól bevált acél alapanyagú izzítórudat, lecserélték. Lecserélték szén/grafit (szemrevételezés alapján), vagy hasonló állagú széttörhető anyagra, és ez a rész izzik. Míg régen az acél izzítórúdnál NAGYON RITKÁN volt ilyen probléma, addig ez a szén/grafitos izzítórúd eltörik, elcsöppen(het)…. Ha az ügyfélnek szerencséje van, semmit nem vesz észre az egészből. Ha nincs szerencséje, beszorul a szelep alá, és a dugattyú szépen ráver a szelepre…
Az ilyen beesett véget NEM fogja a mágnes egyáltalán. Ha szerencséje van, szétporlad. Ha nincs, akkor mehet reklamálni a gyártóhoz….
Ha eltört izzítógyertya kifúrás szolgáltatásunkat szeretné igénybe venni, akkor lépjen kapcsolatba velünk: https://izzitogyertya-kiszereles.hu/kapcsolat/